woensdag 26 augustus 2009

Dinsdag 25 augustus 2009

Weer aan het werk! Even tegenvallen natuurlijk, na drie heerlijke weken vakantie!
Normaal heb ik op dinsdag mijn avondje uit, maar dit begint pas weer in september. Daarom dus maar het diamantenspel van Diddl gespeeld met mijn oudste dochter. Erg gezellig! Daarna nog even op internet zitten surfen, ook gezellig! Ik heb weer erg leuke kraaltjes besteld om armbandjes te maken bij
www.twinkelbell.nl

Een echte aanrader! De kralen zijn niet duur en je hebt eigenlijk niet eens veel nodig voor een kinderarmbandje. Mijn dochters hebben inmiddels de armbandjes in allerlei kleuren en iedere ochtend worden dus de bijpassende armbandjes bij hun outfit gezocht.

Kralen rijgen is erg ontspannend en leuk om te doen! Ik ben eigenlijk een beetje aangestoken door Miranda van Juffrouw Juul. Zij begon met een eigen winkeltje met geweldige sieraden, en toen kwam bij mij het virus ook weer boven drijven. Ik heb namelijk nog kralen van een aantal jaar terug. Ik vond deze voor kinderen niet zo erg leuk, dus ik was erg blij dat ik de site van Samanta tegen kwam!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen