donderdag 27 augustus 2009

Donderdag 27 augustus 2009


Vandaag een heerlijk dagje vol inspiratie gehad! Het is even een stukje rijden, maar je hebt dan wel wat: Hebbe Hebbe in De Lier. Helemaal geweldig! Er zit overigens ook een vestiging in Delft. Van deze winkel word ik altijd zo vrolijk en krijg ik altijd een hoop inspiratie, door alle vrolijke kleurtjes en artikelen met een hoog Hebbe Hebbe gehalte. Blond Amsterdam, Pip Studio en over een tijdje Hebje, bedtextiel van Hebbe Hebbe zelf, en dat ziet er echt super uit, kijk maar hierboven! Ik kan alweer niet wachten.
Vandaag was de score een paar doosjes met lintjes en kussenhoesjes van Pip Studio. Die waren afgeprijsd, dus dat is altijd leuk!
Overigens kun je daar ook leuke workshops volgen, dienblad beschilderen bijvoorbeeld. Ik ga maar eens druk rondbellen in mijn vriendenkring wie er ook wil, zodat we snel iets kunnen boeken.

Overigens nog een aanrader is Flow Magazine. Deze keer vol met leuke dingen! Wat? Daar kom ik morgen op terug!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen