woensdag 26 augustus 2009

Maandag 24 augustus 2009

Nooit geweten dat een eerste schooldag van mijn jongste dochter zo'n indruk zou maken. Zou ik een paar maanden geleden nog roepen dat het me zo heerlijk lijkt als ze alletwee op school zitten, betrap ik me er toch op dat ik het helemaal niet zo leuk vond als ik toen dacht! Niet meer dat gezellige gekwebbel achterin de auto. Niet meer samen boodschappen doen op de donderdag.

Gelukkig verliep haar eerste dag goed! Ze zag mij niet eens zwaaien voor het raam, zo was ze al onder de indruk van de klas, de kindjes en de juf.

's Avonds natuurlijk doodmoe, dus lekker op tijd naar bed! Voor ons alletwee was het dus even wennen, maar we hebben het weer doorstaan! :-)

Onze andere dochter van 6 heeft het ook naar haar zin. Zij is begonnen in groep 4 en dat gaat eigenlijk gelijk alweer goed. Hoewel ze er altijd weer even 'in moet komen', gaan we er maar van uit dat ze snel weer went aan de nieuwe klas, nieuwe juffen en een nieuw klasgenootje.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen