zondag 30 augustus 2009

Maandag 31 augustus 2009

Het is weer die bekende maandag. Voor mij altijd de meest lastige dag van de week. Hoewel ik het meestal wel lekker vind om weer te werken en vooral het idee dat hoe je je huis vandaag achterlaat (opgeruimd!) het er vanavond als ik thuis kom nog zo eruit ziet, is het altijd weer die dag na het weekend. Vanavond heb ik een avond van de school van mijn dochters, dus ik ben een avondje onder de pannen, aangezien de oudste in groep 4 zit en de jongste in groep 1. Ik heb dan ook besloten om me op te geven voor de ouderraad! Altijd al iets willen doen als ik zelf klaar ben met school, al moet ik nu alleen nog mijn eindscriptie schrijven. Ik ben erg benieuwd of er nog andere moeders zijn, maar als dat niet zo is, dan ga ik het maar eens een keer doen, ik ben erg benieuwd hoe dat is! Lijkt mij wel leuk en zo doe je ook nog iets nuttigs voor de school.

Verder heb ik geweldig folie gekocht met glitters, transfersheets. Hiermee kun je dus een leuk plaatje op je tshirtje krijgen. Erg leuk!!! Ik heb ze ook van de Hema, maar ben meer tevreden met die van een andere webshop. Deze heeft namelijk glitters erin en dat staat super! Daarnaast vind ik dat de print mooier blijft, of dat ligt aan mijn wasstijl natuurlijk.
Ik ben van plan nu een leuk shirtje te maken voor mijn kleine neefje met een printje van een auto, want hij is gek op auto's. Zo heb je een erg origineel shirtje voor weinig geld. De shirtjes van de Hema, C&A en Rainbowbabies vind ik trouwens het fijnste! Deze shirtjes blijven kwalitatief ook erg goed. Enige nadeel vind ik soms de halsjes. Ik houd niet van 'armoedige' halsjes, ze moeten wat strakker zijn zodat je niet zo'n groot stuk nek ziet bij die kleintjes. Vind ik persoonlijk erg armoedig en daarom let ik ook altijd op de halsjes van tshirts. Die zijn van de voorverpakte shirtjes van de Hema wat minder mooi vind ik zelf. Bij Rainbow Babies hebben ze bij de kleine maatjes zelfs nog drukkertjes op de schouder, dus dat is natuurlijk helemaal top!
Leuke applicaties vind je ook bij
www.drabberz.nl, www.stitch4u.nl en bij www.applicatie-en-zo.nl in geval je geen zin hebt om op internet te gaan zoeken naar plaatjes. De veloursmotieven zijn echt geweldig! Ik heb inmiddels een flinke voorraad aangelegd die allemaal nog op shirtjes moeten...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen