zaterdag 29 augustus 2009

Vrijdag 28 augustus 2009

Vandaag heb ik 10 armbandjes zitten freubelen! Materiaal kwam bijna allemaal van www.twinkelbell.nl
Wat een geweldige spulletjes hebben ze daar! Om zo kant en klaar armbandjes te kopen al geweldig, maar om zelf creatief na te denken natuurlijk nog vele malen leuker!
Ik werd in ieder geval erg vrolijk van al die kleurtjes en heb geweldige armbandjes gemaakt. Mijn dochtertjes vinden het in ieder geval super en zoeken iedere dag trouw een bijpassend armbandje bij hun kleding uit. Geweldig toch?
Ook natuurlijk hartstikke leuk om als cadeautje te geven. Maakte ik vroeger ook sieraden met allemaal Swarovski steentjes, hier is het veel makkelijker omdat je de glimmers niet nodig hebt en ze er ook niet af kunnen vallen (ik kreeg nog wel eens dingen terug met de vraag of ik het even na kon lopen!). Ideaal dus! Het mooiste is ook om met elastiek te werken, slotjes zijn voor kinderen erg onhandig.
Maar, neem eens een kijkje op deze site, helemaal leuk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen