woensdag 26 augustus 2009

Woensdag 26 augustus 2009

Vandaag na een dag weer hard werken, heb ik mezelf maar even beloond met de nieuwe Knippie, de Ariadne at Home Kids en de Flow. Heerlijke tijdschriften om te lezen en inspiratie op te doen.

Ik duik vanavond lekker op tijd mijn bedje in met deze tijdschriften. Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Eerst even de twee dames naar school brengen, daarna door naar de supermarkt voor boodschappen, naar de bakker en slager en kaaswinkel en dan denk ik dat het alweer tijd is om de kleine meid op te halen. De oudste blijft over in het eetcafe, maar de kleine meid wil nog even gehaald worden. Vanaf volgende week maar eens proberen of ze wil overblijven. Nu moet ik toegeven dat ik het best gezellig vind dat ik ' s middags even met haar ga lunchen.

Verder ga ik mezelf morgen maar opgeven voor de Ouderraad op school. Lijkt mij erg leuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen