zondag 30 augustus 2009

Zondag 30 augustus 2009

Wat een rare dag was het vandaag! Regen, zon, koud, maar ook weer warm. Vreemd weer! Maar goed, het weekend zit er bijna weer op.

Gisteravond heeft Miranda van Juffrouw Juul haar nieuwe collectie online gezet. Super! Ik vind deze collectie ook erg leuk, al ben ik niet zo van het paars en van de 'dierenprintjes'. Wel weer erg mooi gemaakt en erg origineel! Ik ben nou eenmaal van de zoete kleurtjes als limegroen, roze, fuchsia, zachtgeel, oranje, rood etc. Minder van paars, hoewel ik deze keer wel iets ga maken voor de meiden met paars, want het is wel hip! En erg mooi in combinatie met zwart.

Ik heb ook een nieuw naaiproject nodig. Heb veel stofjes liggen, maar toegegeven; meest is zomerstof. Dus heb ik weer een excuus om te shoppen voor winterstof! :-)
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Farbenmix Laguna of de Farbenmix Jolanda. De FM Jolanda had ik al helemaal zelf uitgedacht met stippen en ruitjes, maar nu liep ik tegen de kleuren aan. En ik zit weer in de dub of deze combinatie leuk is voor deze rok. Maar goed, dat gaan we maar even bekijken.

Tegen de Laguna zie ik wel op, het ziet er allemaal erg ingewikkeld uit, hoewel het mee schijnt te vallen!!! Nou ja, het is pas iets voor dinsdag, dus ik heb nog even de tijd om na te denken en stofjes te combineren om te zien wat echt leuk is!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen