donderdag 17 september 2009

Dinsdag 15 september 2009

Vandaag geen naailes, omdat ik me echt niet goed voelde! Ik denk een virusje, aangezien mijn lieftallige echtgenoot met een virusje kampt.
Dus heb ik me maar nuttig gemaakt met werken aan mijn scriptie vanuit bed met een kopje thee ernaast. Je moet wat.... :-) Wel jammer van de les, want ik had natuurlijk weer een hoop plannen. Maar ja, dat komt dan volgende week weer. Ik ga me nu echt richten op de Laguna van Farbenmix, maar ik zie er zo tegenop!!!! Ach, kan dan misschien alleen maar meevallen.... Ik heb het rokje destijds op de blog van Doeke Doeke gezien en vond die rok geweldig! Mijn idee is om 'm zwart met fuchsia te maken. Maar ja,nu nog de moed verzamelen om 'm uberhaupt in elkaar te frutselen.

Ga zo nog even speuren, aangezien ik niet meer weet of het rokje nou juist klein of juist groot viel??? Nou heb ik twee dochters, dus mocht de rok te klein zijn voor de een, dan past vast de ander 'm wel aan.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen