donderdag 17 september 2009

Donderdag 17 september2009


Donderdags ben ik altijd vrij van kantoor en dat is dan ook mijn boodschappendag. Dat is werkelijk een ochtend werk, want ik ben totaal niet moeilijk... :-) Zo ga ik eerst naar de AH, dan naar de C1000, dan naar de Hoogvliet. Vervolgens haal ik mijn groenten bij de groentenboer, haal ik dit bij de ene slager, dat bij de andere slager. En dan nog even langs de bakker voor lekkere broodjes en vers brood en vervolgens sluiten we af met de kaaswinkel, waar ik altijd van die lekkere verse kaas koop. Daar ben je altijd wel even mee zoet. Niet dat wij op dit moment last hebben van de crisis, gelukkig nog niet, maar ik zie het altijd maar als een sport. Al die leuke aanbiedingen vragen tenslotte om gekocht te worden, nietwaar?!
Ook heb ik vandaag weer twee leuke tijdschriften gekocht, de nieuwe Mama en de nieuwe Jantje. Staan leuke dingen in. In de nieuwe Mama een hoop over wonen met kids. Ook wij hebben hier een witte bank, witte meubels eigenlijk. Maar het gaat altijd nog goed. Toevallig heb ik nu op onze witte eetkamerstoelen zwarte kussentjes gemaakt, met het idee 'dat je op zwart minder ziet'. Nou, op zwart zie je zelfs nog veel meer dan op wit. Ik kan de stoelen werkelijk niet voorbij lopen zonder eventjes kruimeltjes, pluisjes of stofjes van de kussentjes af te vegen.
Mijn witte bankhoes was ik sowieso altijd eens in de twee weken en ieder jaar kopen we een nieuwe hoes. Nou hebben wij echt geen design bank, maar gewoon een heerlijke Klippan van de Ikea. Gisteren kregen we de nieuwe gids binnen en ik zag tot mijn verrassing dat er straks 25% korting op een nieuwe Klippan is! Deze Klippan van ons is nu inmiddels alweer 5 jaar, dus ik denk dat we voor die prijs best een nieuwe bank kunnen aanschaffen. We hadden er altijd twee, maar ik heb er een paar maanden geleden al eentje verkocht via Marktplaats en deze bank vervangen voor twee geruite fautteuils. En nog geen moment spijt van gehad, want het staat helemaal super bij elkaar. Zie ook dat in de maand september het Ikea ontbijtje maar 0,50 cent is, dus ik denk dat ik een dezer dagen maar weer eens ga en het ontbijtje thuis dan maar even over sla!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen