zondag 27 september 2009

Donderdag 24 september 2009

Vandaag heb ik ze gehad hoor, de boekjes van de Drie Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf. Altijd leuk natuurlijk!!! Ik heb ze even doorgespit en zie natuurlijk weer wat dingen die ik graag wil hebben. Zo ook een geweldige kaasplateau van Blond Amsterdam. Ik heb thuis twee serviezen, of eigenlijk drie. Die van Pip Studio, het hele servies van Blond Amsterdam en dan nog een 'simpel' servies van de Hema. Oh ja, en ik zag natuurlijk in Disneyland ook een aantal geweldige borden die ook gekocht. Het zijn alleen ontzettende 'ondingen', want ze passen niet in de afwasmachine (hoe lui kan een mens zijn, maar goed....) en ze zijn ook supergroot! Meer een onderbord denk ik. Maar ja, op dat moment zat ik zo in de Disney flow dat het gekocht moest worden. Ik ben benieuwd waar we dit jaar weer mee thuiskomen.... Overigens heb ik ook de glazen uit Disneyland en deze 'leven' nog en worden ook nog eens vaak gebruikt. Staat zo gezellig met een verse jus erin (iedere zondagochtend in het Mickey en Minnie glas en doordeweeks gewoon 'zo' uit een ander glas).
Om nog even terug te gaan naar Blond.... aanstaande zaterdag zijn de plateaus te koop bij de Bijenkorf!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen