woensdag 16 september 2009

Vrijdag 11 september 2009


Vandaag heb ik weer een beetje inspiratie opgedaan op de volgende leuke site: http://www.hiphandwerk.nl/

Ik geef toe, heb al behoorlijk wat uit het assortiment in mijn werkkamertje staan, want ik vind hier altijd wat. Maar de gratis ideeen zijn ook helemaal leuk. Zo heb ik al een aantal dingen nagemaakt en soms met mijn eigen persoonlijke draai eraan.

Ze hebben hier erg leuke spulletjes. Nadeel alleen is de levertijd. Volgens mij is die zeker een weekje, en dat is voor mensen zoals ik erg, want ik wil natuurlijk alles GELIJK hebben, of toch zeker de volgende dag :-)
Het vogelhuisje heb ik inmiddels ook nagemaakt, althans, het ziet er ietsje anders uit, maar komt in de buurt. Ziet er toch helemaal geweldig uit???? Kijk ook naar de kerstkrans en de broches en het keycord, ook helemaal leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen