zondag 27 september 2009

Vrijdag 25 september 2009


Halloween......

Zijn er uberhaupt mensen die 'hier aan doen'? Of is het alleen onze wijk die zo gek is? Anyway, het komt er weer aan, nog een maandje en we kijken weer aan tegen de spinnenwebben, skeletten en pompoenen in onze straat. Ieder jaar supergezellig en de meiden zijn er dol op. Op dit moment zijn ze al druk aan het nadenken over hun kostuums. En omdat ik nu een naaimachine en lockmachine heb, gaan ze ervan uit dat ik wel iets ga maken. Nou wil ik best wel wat maken, maar heksenpakken of duiveltjes gaan me echt te ver en kopen we wel lekker in de winkel!
Aangezien dit ook nog de tijd is dat de oudste jarig is, is het voor haar allemaal extra spannend.

Wel jammer dat we eerst ons huis op die manier moeten versieren, want ik had graag mijn krans aan de deur willen hangen. Ik heb bij de Action een strokrans gekocht. Geen geld, de kleine versie is 79 cent en de grote van een halve meter is 1,49. Je kunt ze zelf helemaal leuk maken, en dat is dus precies mijn doel. Ik ga er nu maar eens aan beginnen, dan is dat alvast maar klaar. Ik ben van plan 'm nou niet geheel kerstachtig te maken, want dan kan ik 'm niet vroeg ophangen.
Dus bij deze een tip, op naar de Action voor de geweldige krans! Ook leuk om met de kinderen te doen bij slecht weer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen