vrijdag 4 september 2009

Vrijdag 4 september 2009

Vanochtend ben ik naar de markt geweest en heb geweldige knoopjes gekocht, zwart met witte stippen. Erg leuk voor een memobord. Daar ga ik dit ook voor gebruiken. Ik heb al een zwart met witte, maar nu ga ik er nog eentje maken voor in het toilet. Overal hangen ze door het huis en het is heerlijk.

Ook nog gekeken naar een nieuwe lockmachine en ik heb een erg mooie lockmachine gezien. HIj staat op mijn verlanglijstje! Daarnaast heb ik nog een rolmesje gekocht omdat dat volgens mij toch wel prettig gaat als je de Laguna moet knippen.

Na al het shoppen even uitpuffen bij de Bakkerswinkel. Wat een heerlijke winkel is dat! Ik heb een stuk worteltaart op en die smaakte super! Kopje thee erbij, echt ontspanning dus.
Dus wil je even lekker tot rust komen, stop dan eens bij de Bakkerswinkel. Best nog moeilijk kiezen omdat er echt veel op de kaart staat en alles er even smakelijk uit ziet. Er staan genoeg taarten op het menu, zowel hartig als zoet. Vandaag ben ik dus voor zoet gegaan, volgende keer ga ik zeker eens een hartige taart proberen. Je kunt er niet alleen terecht voor een taartje of kopje koffie, maar ook voor ontbijt en lunch en 's middags een heerlijke high tea.
Ik weet dus nu al waar ik volgende week mijn ontbijtje ga nuttigen!!!!
http://www.bakkerswinkel.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen