donderdag 17 september 2009

Woensdag 16 september 2009

Vandaag is mijn moeder jarig! Hoera! Zaterdag gaan we het pas vieren, maar heb vanochtend wel even een doosje bonbons langsgebracht. Altijd lekker natuurlijk!
Sprak ik gisteren over thee, ga ik vandaag nog even op door. Thee haal ik namelijk bijna altijd bij de Tea Bar in Amsterdam. Nou ja, niet altijd daar fysiek, maar (je moet het inmiddels al herkennen!) via de computer dus, lekker snel in huis ook.

De Tea Bar heeft geweldige thee. Mijn favo op dit moment is de kruidkoekjesthee. Smaakt naar speculaasjes! Ook erg lekker is de rooibos mousse au chocolat. Smaakt naar chocolaatjes. Helemaal lekker dus. Ik vind de prijs ook meevallen, want je doet erg lang met een zakje, aangezien je maar 2 gram in een kopje doet.
Mijn man is gek van de groene thee met lemon smaak en de Chinese thee, ook verkrijgbaar bij de Tea Bar.
Ben je nou net zo'n theeleut als ik, bestel het eens, je zult zien dat je er geen spijt van krijgt! Overigens drinken de kleine dames het ook, de een is van de thee 'aardbeien met slagroom' (smaakt ook zo!) en de ander heeft iets met chocolade en caramel.

Natuurlijk drink ik ook nog 'gewone' thee, die je gewoon bij de supermarkt koopt, ook niks mis mee, maar wil je jezelf nou eens echt verwennen, ga dan naar de Tea Bar! Ze hebben daar trouwens ook lekkere chocolaatjes.... :-) www.teabar.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen