woensdag 23 september 2009

Woensdag 23 september 2009

Een van mijn beste winkeltjes online waar ik stoffen koop, is nog altijd de Stoffenkraam, www.destoffenkraam.nl. Zij zijn altijd snel, hebben geweldige stoffen en zijn gewoon helemaal top! Ria van www.kinderstoffen.com behoort ook tot een grote favoriet. Helaas is Ria even uitgeschakeld en werkt de website dus niet, erg jammer, want zij heeft er ook echt verstand van!
Tenslotte ben ik ook nog gek op de website www.onlinestoffen.nl Ook zij hebben geweldige stoffen. Ook fijn; je betaalt verzendkosten naar gewicht, dus ook voor 1 lapje stof ben je welkom en betaal je niet teveel (voor twee lapjes overigens ook niet, want ze berekenen altijd de meest voordelige verzendmethode).
Ik heb bij deze dames de bloemenstof vandaan, die ik voor het Farbenmix Jolanda rokje heb gebruikt. Alle bovenstaande winkels staan eigenlijk altijd wel garant voor een snelle levering! Ideaal dus!!! Je zou bijna de deur niet meer uit hoeven. Nadeel aan dat online shoppen is natuurlijk wel dat je de stoffen niet kunt voelen. Nou heb ik met Stenzo stoffen helemaal nooit problemen, dat spreekt voor zich, hoe dat voelt, dus die kan ik zo blindelings online bestellen.

Wat trouwens ook een hele leuke website is, zij verkopen ook geweldige stofjes, ook uit het buitenland, is www.hollandfabrichouse.com
Hier word ik ook altijd erg hebberig! Kijk eens naar de fotootjes bij inspiratie.
Ook voor deze winkel geldt weer, dat ze alles snel en keurig netjes verstuurd. De stoffen zijn misschien wel wat duur, maar helemaal het geld waard! Kijk eens naar de vogelkooitjes, wat een geweldige stof! Ook al in mijn assortiment, alleen nog geen flauw idee wat ik ermee ga maken.

Wellicht leuk in dat dekbedovertrek dat nog op het to do lijstje staat....

Overigens heb ik vandaag ook twee super dekbedovertrekjes besteld bij de H&M. Kijk maar bij de online shop, ze zijn van de home collectie en zijn fuchsia met witte stippen. Helemaal leuk dus en dat zal ook helemaal geweldig staan in de kamer van de meiden. Ze worden pas in november geleverd, maar ik denk voor de prijs die je ervoor betaald zeker wel het wachten waard!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen