woensdag 9 september 2009

Woensdag 9 september 2009


Waarschijnlijk is dit niet nieuw, maar de meest geweldige spullen vind ik altijd in de webwinkel van Farbenmix (www.farbenmix.de). Een geweldige online shop met erg leuke velours applicaties, lintjes, zelfs tape met matroesjka's.

Vandaag zag ik dat ze schattige hertjes van glittersteentjes hebben, zie hierboven. Best wel leuk voor een nieuw rokje of jurkje. Overigens zijn de e-books ook geweldig, dan betaal je geen verzendkosten en krijg je de boel zo (meestal binnen een paar uurtjes) op de mail. Zo heb ik al een paar patroontjes van leuke tasjes en knuffels. Allemaal projecten die ik nog eens moet gaan doen...

Gisteren heb ik 'm afgekregen hoor, mijn Farbenmix Jolanda. Hij is super geworden en dus klaar in een avondje! Ik ga proberen zo snel mogelijk een foto te plaatsen, als nu de batterij van het fototoestel ook nog eens mee werkt.... (Die is meestal leeg als ik 'm nodig heb...)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen