woensdag 16 september 2009

Zaterdag 12 september 2009


Een van mijn andere favoriete online websites is toch ook wel Your Zoap. Gepke van Your Zoap is geweldig, ik heb inmiddels al aardig wat bestellingen gedaan, en het blijft allemaal super. Erg snelle levering en vaak iets extra's bij je bestelling. Sinds kort ook wat gratis zelfmaakideetjes, en die zijn natuurlijk altijd welkom en overigens ook nog eens erg leuk!
Ik heb ook wat zeep gekocht en dat ruikt heerlijk. Verder ben ik gek op de boeken van Tilda. Gepke heeft genoeg van Tilda waar je je heerlijk mee kunt vermaken. Dus als ik eens geen zin heb in kleding, duik ik de boeken van Tilda in en bedenk ik me dat ik van alles wil gaan maken, opbergdozen van leuke stofjes, pantoffeltjes, bosdiertjes, leuk mutsje... Alleen heb ik het nog niet echt gedaan. Wie weet binnenkort, als alle drukte en stress rondom mijn eindscriptie er weer een beetje op zit. Wat vinden jullie trouwens van deze 'taartjes'? Het zijn speldenkussentjes! Ook dit staat natuurlijk weer op mijn 'to do lijstje'........ Kijk snel op
www.yourzoap.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen