maandag 21 september 2009

Zaterdag 19 september 2009

Nog altijd een van mijn favoriete webwinkels is De Knopenshop, www.deknopenshop.nl
Altijd snel je bestelling in huis, vaak een leuke kleine verrassing erbij, kortom, helemaal leuk.
Ze hebben bij de Knopenshop werkelijk alles te koop, knoopjes, ritssluitingen, stofjes, fournituren etc. Helemaal mijn smaak in ieder geval! Ik heb er inmiddels al genoeg besteld en ben nog altijd even enthousiast!

Vorige week heb ik ook erg leuke stofjes besteld, dus nu ik mijn nieuwe lockmachine heb, kan ik niet wachten om allerlei dingen te gaan maken. Helaas heb ik al mijn patronen aan een vriendinnetje uitgeleend zodat ze ze kon overnemen, en nog niet terug, dus ik ben nu alleen maar proeflapjes aan het maken. Zo leer ik de machine een beetje kennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen