zondag 27 september 2009

Zaterdag 27 september 2009

Vandaag heeft mijn nieuwe lock het begeven. Of eigenlijk, gisteren al! Hij doet niks meer! Dus ik weer terug naar de winkel. Over klantONvriendelijk gesproken.... Meteen bij binnenkomst begon hij al dat 'ermee gegooid was'. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet met spullen van zoveel geld ga gooien en uberhaupt niet met spullen in z'n algemeenheid (vind ik zonde!). Daarna kon hij 'm niet maken, tenminste, ik kon om 4 uur 's middags terugkomen, want hij had het hartstikke druk. Geen klant te bekennen, maar toch reuze druk kennelijk. Uiteindelijk na flink aandringen, bleek dat het klepje niet goed sloot. Hij heeft het gemaakt en na een half uur stond ik weer buiten.
Klantvriendelijk? Niet dus! De lock staat bij mij boven in de studeerkamer, dus daar gebeurt echt niets mee! De kinderen kunnen er ook niet bij en de lock deed het eerst nog wel, maar out of the blue niet meer. En dan even vertellen dat er overduidelijk mee gegooid is. Ik weet niet door wie, maar niet door mij en aangezien mijn dochters slechte groenteneters zijn, lijkt het me niet eens dat ze 'm kunnen optillen en vervolgens kunnen gooien.

Aangezien mijn naaimachine gewoon geen topper is, maar een simpele toyota, ga ik hier binnenkort ook eens naar op zoek. Maar, bij deze dealer never nooit meer!!!! Al laat ik 'm misschien wel even een offerte maken, hi hi.... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen