woensdag 16 september 2009

Zondag 13 september 2009




Vandaag heb ik me heerlijk laten gaan op Marktplaats. Buiten dat ik het erg leuk vind om kleding te maken voor de meiden, koop ik ook hier vaak. De favo's hier zijn vooral Vingino en Vinrose, maar ook McGregor. Ik heb gelukkig nog nooit een slechte ervaring gehad met Marktplaats.
Maar ook buiten Marktplaats, koop ik graag in leuke online winkels, gewoon omdat dat zo lekker makkelijk is. Geen last van gillende meiden die geen zin hebben in de stad, die niet willen passen en niet willen winkelen. Voor mij, als echte shopaholic erg frustrerend, maar daar heb ik met online winkelen dus geen last van.

Sinds kort heb ik het merk S Company ontdekt en dat vind ik ook erg leuk. Het is wat klassieker dan de kleurige spullen die ik altijd voor ze maak. Een beetje McGregor/Jottum stijl vind ik. De blousjes en polos' zijn super! En blijven ook mooi in de was. Ook voor leuke prijsjes te koop bij http://www.basickidswear.nl/.
Zij verkopen trouwens ook Vingino en nog veel meer merken, leuk om daar iets te bestellen aangezien de verzendkosten niet erg hoog zijn! En je vaak leuke kortingen kunt krijgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen