maandag 28 september 2009

Zondag 27 september 2009


Vandaag heb ik een erg creatieve dag gehad! Al zeg ik het zelf, het ging vandaag als een speer. Mijn lock doet het gelukkig weer, dus ik ben erg blij, want nu zie ik pas hoe ik niet meer zonder dat ding kan.
Allereerst ben ik alvast maar traktatietasjes gaan knippen/plakken/vouwen voor mijn dochters verjaardag. Pas 26 oktober, maar voor je het weet....
Ik had alles op gewoon papier uitgeprint, maar dit vond ik niet mooi en uiteindelijk heb ik alles weer zitten knippen en plakken op karton. Natuurlijk wel weer bijpassend karton bij de tasjes... Ik werd echt gek van mezelf, maar, ze zijn perfect geworden!!!
Daarna heb ik de meiden heel erg pedagogisch onverantwoord voor de televisie gezet. Ze hadden gisteren in de V&D de nieuwe Beverly Hills Chihuahua gehad, dus die moest natuurlijk voor de tweede keer bekeken worden. Resultaat bij mij was een vlaggenlijn. Erg leuk geworden, van restjes stof. Ik heb er twee gemaakt, eentje voor de oudste, eentje voor de jongste. Ik was eigenlijk best wel onder de indruk van mijn creatie!!!
Ik zal eens een foto plaatsen. Reden dat ze er niet allang opstaan, is mijn haat tegen de fotocamera. Alle vakantiefoto's staan er namelijk nog op en het duurt zo lang voor ze geladen zijn allemaal, pfff. Maar goed, morgen zal ik het gaan doen! Vanavond wordt wat lastig, maar morgen ga ik proberen mijn creaties even te fotograferen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen