dinsdag 13 oktober 2009

Dinsdag 13 oktober 2009


Het patroon van Abacadabra, zoals ik al had gezegd. Grappig, want ik kocht het patroon eigenlijk voor de rok. Die ga ik ook nog wel maken hoor! Zie net dat deze rok ook geschikt is voor babyrib en daar heb ik een geweldig stofje van liggen. Nog een project erbij!

Vandaag heb ik zo'n happy gevoel. Gek is dat! Ik voel me ineens een bevoorrecht mens, twee leuke meiden, we zijn allemaal gezond, we hebben nog geen last van de crisis, we zijn vrolijk aan het naaien, de scriptie is bijna klaar, ik ben bezig met de uitnodigingskaartjes die helemaal geweldig worden.... Wat een heerlijk leven heb ik, komt er ineens in mij op. Al zit ik wel op een erg saai kantoor, maar goed, je kunt niet alles hebben! Er komen weer hier wat leuke projecten aan, dus so be it denken we dan maar.

Nu nog even nadenken over de stof. Dacht ik voor de blouse eerst aan een stippeltjesstof (wit met zwarte stippen), nu denk ik weer aan een andere stof (vermoeiend ben ik). Ik heb nog even om er over na te denken. Het moet op de Laguna rok en dan onder een zwart (effen of stippeltjes) wikkelvestje.... Dus het gaat of een effen blouse worden met roezel van stippels (dat is misschien wel leuk!) met een zwart met witte stippen wikkelvestje. Of het gaat een gestippeld blousje worden met een effen zwart wikkelvestje. Ik ga er nog even over nadenken. Ik kan ze natuurlijk ook alletwee maken!!! Zucht... nog een project erbij! :-) De applicatie gaat op de rug of ik ga 'm onderaan (links) van het blousje zetten, ligt er een beetje aan hoe groot de applicatie 'in het echt' is geworden! En dan fuchsia knoopjes denk ik (mijn kleurtje hoor!), aangezien de applicatie ook fuchsia is. Nou ja, we zien het wel als het af is. Eerst maar eens nadenken over de stof.
Het wikkelvestje ga ik wel wat korter maken. Zag op de design voorbeelden van Farbenmix dat ze wel lang vielen en dat staat op dat rokje niet zo leuk (vind ik zelf). Dus we gaan de boel denk ik even wat inkorten zodat het net over de bovenkant van de rok valt. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen