woensdag 21 oktober 2009

Dinsdag 20 oktober 2009


Een lekker dagje vrij van kantoor. Het is tenslotte herfstvakantie, dus dan is het wel lekker als je een dagje vrij bent, toch?! Met de meiden naar de stad geweest en naar het tuincentrum, daar was al kerst! Ik kreeg gelijk zin in de kerst en kan niet wachten tot we weer de boom op gaan tuigen enzo, maar ja, eerst hebben we nog sinterklaas. Wel wat leuke dingen al gekocht en ik heb besloten dat ik nog wat dingen ga maken voor in de boom. Misschien leuke harten? Mijn boom is bijna elk jaar een soort van 'Disney Boom', zo noem ik 'm maar. Er hangen geen Disney figuren in, maar de boom is hartstikke kleurrijk en vol, net zoals ze in Disneyland zijn. Heel erg gezellig!

Nu zag ik pas ook nog eens een roze kerstboom! Je begrijpt, mijn hartje hier ging sneller kloppen, want roze is mijn absolute favoriete kleur! Het liefst wil ik alles roze hebben, maar goed, dat gaat wat ver denk ik :-) Ik weet ook nog niet hoe ik de roze kerstboom moet bespreken met het thuisfront, maar goed, het is tenslotte nog geen kerst :-)))

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen