woensdag 28 oktober 2009

Dinsdag 27 oktober 2009


Nog even bijkomen van de drukte gisteren. Ik vergeet helemaal te vertellen dat ik de nieuw actie van de AH helemaal geweldig vind! Maar goed, hier spreekt een ware Disney fan! Ik vind alles van Disney altijd leuk en kan morgen niet wachten tot Sneeuwwitje te koop is! Dat wordt morgenavond lekker kijken met de meiden! Hoe groot de sympathie hier voor Disney is.... laten we zo zeggen, op ieder bed hier in het huis staan een Mickey en een Minnie (ja, ook die van mij!) in slaaptenue! En dan staan er nog genoeg Disney knuffels in de kamers van de meiden! Leuk toch? Vaak krijg je mensen die het geweldig vinden, maar zich afvragen hoe de enige man hier in het huis dat nou vindt... Nou, die vindt het ook helemaal leuk en anders... tja, dan hebben we altijd nog een bank beneden, toch?! :-)

Leuk ook om de poppetjes te sparen. Wij hebben sowieso twee setjes nodig, anders krijgen ze hier thuis ruzie. Dus ik ben maar gaan inslaan, zakken appels en pakken Knorr Wereldgerechten. Inmiddels zijn de twee al de gelukkigen van 12 poppetjes en ook nog eens allemaal verschillend! Wat een geluk.Overigens ook een paar van lieve oma's gehad hoor!

Daarnaast natuurlijk achter de pluchen varianten aangegaan en die hebben we nu ook. Ik moet eerlijk bekennen dat we ze al alle dwergen al hadden... Jaren geleden (volgens mij was ik zwanger van Joelle of was ze er net, dus 7 jaar geleden) hadden ze ook zo'n actie en toen hebben mijn ouders de dwergen voor ons gespaard. Helemaal leuk en sinds dien staan ze boven in de studeer/naaikamer te pronken op de kast. Eerst stonden ze bij Joelle, daarna bij Aimee en sinds een tijdje dus boven. Nu hebben ze Sneeuwwitje erbij en alletwee dus een setje dwergen, ideaal! We kunnen nu bijna niet meer wachten tot we in Disney zijn! Maar ja, nog eventjes geduld. Ik ga vanavond even bellen om restaurantjes in Disney te reserveren. Je weet nooit hoe druk het is en na een dag lopen in het park is het fijn als je zeker weet dat je ergens kunt eten en daarna haarlijk kunt gaan badderen met Lush en vervolgens fijn naar dromenland, toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen