dinsdag 6 oktober 2009

Dinsdag 6 oktober 2009

Vanavond weer naailes en ik heb er weer zin in. Ik ga zo even wat roezels maken voor bij het Laguna rokje dus hopelijk is het rokje vanavond voor een groot gedeelte af. Ik ben meestal wel snel met dat soort dingen, dus we zien het wel! Hopelijk kan ik hier snel een foto plaatsen want zoals ik het in mijn hoofd heb, zo komt het er denk ik ook uit te zien.

En daarnaast een nieuwe dag in het dieet. Pfff, het valt niet mee. Het is hier calorieetjes tellen en dat is best schrikken soms! morgen staat er bijvoorbeeld hier beef shanghai op het menu en een klein bordje telt er dus al bijna 900!!! En dan te bedenken dat ik er 1900 mag om op gewicht te blijven, maar om af te vallen dus minder! Dus ik ga mezelf deze week maar op 1800 max zetten en volgende week 1700. Anders ga je wel in 1x zo hard. Gelukkig zit er in het meeste fruit niet veel en daar ben ik gek op, dus dat is wel fijn!!!

1 opmerking:

  1. Hoi Hoi,
    de motieven zijn al in de winkel geplaatst ;-))
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen