maandag 5 oktober 2009

Donderdag 1 oktober 2009


Vandaag begint het dan, de Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf! Het viel mee, ik was er vanochtend al vroeg. Het was natuurlijk wel druk, maar waar ik voor ging was er en in de winkel zelf merkte je niet veel van de drukte. Of het lag gewoon aan de maillots die ik ging kopen :-)

Snel met het bonnetje naar de klantenservice en daar het gratis cadeau: Een of andere stomme shopper. Dat was een teleurstelling! Daarna nog even koeken gehaald en toen had ik natuurlijk weer een bonnetje, dus snel terug naar boven en ja hoor, een grote fles Jean Paul Gaultier zat in mijn tasje! Dit luchtje gebruikte ik vroeger altijd! En nu dus weer, want ik vind het nog steeds erg lekker ruiken!!!

Tjee, wat een verrassing!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen