maandag 12 oktober 2009

Donderdag 8 oktober 2009

Vandaag weer een heerlijke dag, want ik ben nog helemaal in jubelstemming dat mijn Laguna is gelukt. En dat nog wel eens zonder uithalen, zonder ergernissen en vooral SNEL. Ik houd niet van lange projecten, daar ben ik eerlijk in (uhm, kinderen daarbij uitgesloten hoor, hi hi). Bij mij moet alles snel klaar, moet gelijk resultaat zien. Erg eigenlijk. Maar daarvoor zitten we niet op les, volgens onze 'juf' dan. Dus ik moet aan wat moeilijkers. Daarom een wikkelvestje, die is niet moeilijk, dus die flans ik thuis wel in elkaar, maar ik ga voor een blousje. Er zat er eentje bij een patroon van abacadabra. Helemaal leuk. Ik wil 'm alleen met korte mouwen zodat ik het onder een vestje kan doen. Roezels langs de bovenkant, plaatje! Helemaal mijn ding weer! Dus die staat nu op mijn verlanglijstje. Ben benieuwd of het gaat lukken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen