dinsdag 13 oktober 2009

Maandag 12 oktober 2009


Er is iets misgegaan met mijn bestelling bij Stitch4U, dus vandaag maar opnieuw besteld! En betaald, want dan heb je het altijd snel in huis!

Wat een geweldige, schattige applicaties! Het vogeltje is voor mijn oudste dochter (dat is de dierenvriend!) en de schattige applicatie van het meisje hierboven is voor de jongste. Erg leuk, die applicaties met een frame er omheen! Ik heb er even een fotootje van hierboven gezet, hopelijk vindt Judith dat niet erg!
Ik denk dat ik een applicatie op het blousje (dat natuurlijk nog in de planning staat) ga maken! Lijkt me leuk! Op de achterkant. Het blousje ga ik sowieso zonder mouwen doen, want dat zit wat lekkerder ergens onder lijkt mij.

Ben benieuwd hoe het gaat worden. Vanmiddag even het patroon uitknippen en dan vanavond lekker aan de slag, leuk!
Ik zal ook even op zoek gaan naar een foto van het patroon, die staat vast wel ergens!

1 opmerking:

  1. Vind ik helemaal niet erg hoor, ben al benieuwd hoe je creatie eruit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen