zondag 18 oktober 2009

Maandag 19 oktober 2009

De stofjes zijn binnen van de Stoffenstunter! Ik ben erg benieuwd. Wat tricot, wat tule, wat stippen stofjes en wat ruitjes (dat zijn toch wel mijn favorieten hoor!!!).
Vanavond maar eens bedenken wat het allemaal gaat worden en weer een poging wagen aan mijn tricot shirtje. Het zou toch eens moeten lukken???
Het idee is om donkerblauw met witte stippen pofmouwtjes te maken op een wit met donkerblauw gestreept shirtje, dat dus al twee keer is mislukt! Elastisch biasband langs de pofmouwtjes in fuchsia, met een fuchsia strikje erop en dan een fuchsia applicatie op de borst van Judith. Ik zie het al helemaal voor me, maar nu moet de naaimachine nog wat meewerken, hi hi!!! Vanavond waag ik poging nummer drie en je weet wat ze van driemaal zeggen he??? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen