maandag 5 oktober 2009

Maandag 5 oktober 2009

Ik had het al gezegd, er moeten wat kilo's hier vanaf. Ik ben niet ontzettend dik, maar heb gewoon zware botten, hihi. Nee, grapje, maar december komt er alweer aan, hoewel het nog even duurt, en dat gaat bij ons altijd gepaard met lekker eten, maar ook veel feestjes. Ik heb nog een geweldig jurkje van Karen Millen in de kast hangen en deze moet ik gewoon passen. Ik heb 'm op internet, in de online winkel van Karen Millen gekocht, maar koos per ongeluk de kleinere maat (had mezelf iets dunner ingeschat). Dus logisch dat het jurkje niet paste. Inmiddels denk ik dat ik toch wel 6 kilo moet afvallen, wil ik er wel in passen. Dus hup, daar gaan we.
Ik ga beginnen met een combinatie van minder eten en hardlopen. Ik ben erg benieuwd hoe we dit gaan volhouden, maar ach, het begin is lastig. Gelukkig mogen we van mijn werk een cursus doen, online, en daar kun je je eetschema en beweegschema bijhouden. Erg leuk, ik ben nu wel enthousiast, maar goed, dat heb ik wel vaker de eerste week, ha ha.
Vanavond moet ik in ieder geval 4 x 2 minuten lopen en daar tussendoor dus 2 minuten wandelen. Ik ben benieuwd. Maar het gaat vast lukken! Ik wilde nog een leuk rokje voor mezelf in elkaar gaan zetten en dat doe ik nu dus maar, en dan gelijk een paar centimeter kleiner, zodat ik 'm daarna niet meer hoef in te nemen.
Ik ben benieuwd!!!!!! Wens mij succes! :-) Als er mede lijngenoten zijn, laat even weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen