zondag 18 oktober 2009

Vrijdag 16 oktober 2009


Vandaag zijn we het startbewijs voor de Amsterdam marathon gaan ophalen en daarna even naar de Blond Amsterdam winkel geweest. Wat een paradijsje is het daar!!! Ik vond het geweldig en werd helemaal vrolijk! Leuke schilderijen, geweldig serviesgoed, echt helemaal leuk! Ik heb Blond Amsterdam tape gekocht (dwangmatig! :-)) en een etagiere. Erg leuk, ik heb er thuis gelijk mijn Blond borden opgezet en het staat geweldig! nu er nog iets op. Denk dat ik gezellige verpakte snoepjes erop neer leg of iets. Het staat in ieder geval super!

Vanavond ben ik even gaan freubelen. Twee broches gemaakt, ik vind ze zelf erg leuk geworden! Maakt toch een zwart koltruitje (die van de Hema van deze week zijn super en blijven perfect in de was!) een beetje gezelliger, toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen