woensdag 14 oktober 2009

Woensdag 14 oktober 2009

Gisteravond dus begonnen aan de blouse! Uiteindelijke combi is geworden een zwarte effen blouse met een zwart met witte stippen kraag! Volgens mij superleuk. Alleen een klus om te maken, ik zie erg tegen die kraag op. Maar goed, dat komt volgende les.
Dan MOET de blouse af, aangezien daarna Joelle jarig is.

Over verjaardagen gesproken, ik was natuurlijk al druk aan het knippen en plakken met de uitnodigingen. Erg spannend allemaal, want ze gaan erg leuk worden, al zeg ik het zelf. Nu vond ik een leuke website,
www.gabbies.nl
Wat een geweldige dingen hebben ze daar! De doe het zelf pakketje zijn erg leuk, je kunt dan alles zelf knippen, plakken en printen. Zoveel als je wilt! Vanavond ga ik dus met Joelle even knutselen, dat vindt ze vast leuk! Ik heb het pakketje met roze en blauw, zo schattig. Volgens mij heet het dots en roses. Je kunt ook een poster bestellen met naam of eigen tekst, helemaal super!
Verder heb ik de dots en roses strijkapplicatie gekocht, ook een plaatje. Lijkt me alweer geweldig op een kussentje of shirtje!

Je kunt zulke dingen ook vinden bij www.homemadehappiness.nl. Ik vind het alleen jammer dat zij minder met van die gezellige kleurtjes werken als fuchsia, limegroen en turquoise of knalrood. Het is wat meer retro-achtig, wat natuurlijk ook zijn charme heeft, maar wat ik persoonlijk wat minder vind dan iets met fuchsia en limegroen. De lievekoekjes zijn wel helemaal leuk en lief!
Nog beter zou het volgens mij zijn als je zelf kleuren kunt aanpassen. Dus dan zeg je dat je dit wilt in de kleur van dat. Kun je alles precies afstemmen op het feestje en dat is dus extra leuk!

Vandaag komen trouwens mijn applicaties (als het goed is), dus ik ben erg benieuwd! En mijn bestelde stofjes bij de stoffenstunter, ook erg benieuwd naar! Ga ik voor de derde keer proberen een tricot shirtje met pofmouwtjes te maken.... Hopelijk gaat het halsje nu dan wel lukken!!! En kan de applicatie erop, strikjes op de mouwtjes en klaar!! Duimen maar dus!


1 opmerking: