woensdag 21 oktober 2009

Woensdag 21 oktober 2009







Had ik al eens eerder gezegd dat ik gek ben op webshoppen, ik heb het vandaag natuurlijk weer eens gedaan. Ik haal eigenlijk alles van het web, behalve mijn verse boodschappen. Daar ga ik graag voor naar de Albert Heijn of de Jumbo en het brood, vlees en kaas halen we weer bij de speciaalzaken. Maar goed, de meeste dingen pluk ik van het web, daarom zijn webwinkels voor mij geweldig! Niet meer door de stad met huilende kinderen, gewoon lekker vanuit je luie stoel en het wordt vaak een paar dagen later of soms de volgende dag al thuisbezorgd.

Zo heb ik me ook weer eens laten gaan bij Lush. Ik blijf fan van deze beautyproducten. Ik denk dat ik inmiddels de hele collectie heb geprobeerd, omdat je anders niet kunt weten wat je favoriete producten zijn. Voor mij is het echt even ontspannen met een maskertje van Lush, iedere avond Babyface van Lush, om mijn gezicht te reinigen, de groene thee tonic voor het lekkere frisse gevoel na de Babyface.... Maar ook niet onbelangrijk, die heerlijke geurtjes die je na het douchen in de badkamer ruikt. Ik gebruik vaak de zeep van Lush, die ruikt zo lekker, dus niet alleen ik, maar ook de hele badkamer ruikt dan toppie! Ik heb alle zeepjes inmiddels geprobeerd, aanraders zijn toch wel de Rockstar (die ruikt naar snoepjes, mmmm) en de Seasand, dan waan je je weer in de zomer en er zit een scrubkantje aan, dus heerlijk.

Absolute favoriet bij mij is echt de Angel's Delight. Deze zeep is er vaak alleen rondom kerst, net zoals Snowcake volgens mij, die is ook wel lekker, maar Angels Delight is top! Ik kan niet wachten tot de zeep weer te koop is, mijn all time favourite, en dan sla ik ook altijd weer groots in! Ik denk dat ik nog eventjes geduld moet hebben...
Deze keer was de buit vooral shampoo (BIG is super, zit zeezout in, dus voelt in het begin erg vreemd!!), conditioner (American Cream), Marilyn (haarmasker voor blondjes voor superzacht en glanzend haar), een nieuwe babyface en wat bubblebars voor in Disney. Dat is eigenlijk ons ritueel, na een dagje lopen in het park gaan de meiden daarna in bad met een bubble bar van Lush. Dit keer hebben ze gekozen voor eentje vol met glitters (dat wordt wat na het bad, maar goed...) en met bloemen. En natuurlijk nog een langzaam smeltende marshmellow voor in bad (net als de bubblebar, maar deze blijft volgens mij drijven). Ik ben erg benieuwd, een ding is zeker, de schoonmakers hebben het weer erg naar hun zin 's morgens, aangezien ook van deze producten de badkamer heerlijk gaat ruiken! De producten zijn jammergenoeg niet goedkoop, maar wel gemaakt van verse ingredienten en worden niet getest op dieren.
www.lush.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen