woensdag 28 oktober 2009

Woensdag 28 oktober 2009


En ja hoor, hij is er: Sneeuwwitje. De meiden hier hebben genoten, het is ook zo'n leuke film met voor ieder wat wils, want Joelle is van de dieren en Aimee is overduidelijk van de prinsessen. Alletwee liggen ze nu heerlijk in dromenland en zijn weer helemaal verliefd op die schattige Stoetel en het lieve schildpadje. Overigens ligt Stoetel bij Joelle, Sneeuwwitje bij Aimee, mag ik vannacht met Stoetel naast me liggen en krijgt papa Grumpy, want die kan zo lekker zeuren volgens de theorie van de meiden. :-) Ik zal ze vanavond weer allemaal bij ze neerzetten zodat de familie weer compleet is, maar het is wel schattig dat ze zo denken!
Joelle had trouwens helemaal haar geluksdag, want vanavond is ze even wezen kijken bij de atletiek. Ze wil net als haar vader gaan hardlopen en ging even kijken of er een leuk sfeertje hangt. Toen ze terug liep naar de auto, vond Joelle op straat een tientje!!! Hij zit inmiddels in haar portemonee en ook dit tientje gaat mee naar Disney, want vorig jaar heeft ze de kat van Pinocchio gekocht en die was precies een tientje. Eerlijk gezegd kende ik het hele beest niet, maar je begrijpt het, inmiddels ook in bezit van Pinocchio en Figaro is inderdaad een schatje!


Ik begreep overigens ook dat de nieuwe Knippie alweer uit is! Ik ga morgen eens kijken, want met dit weer krijg je toch weer zin om iedere keer iets in elkaar te zetten, toch?!

Gisteravond ben ik trouwens begonnen aan een Klein Oland van Farbenmix. Geweldig, dat zet je zo in elkaar! Het is een donkerblauwe tricot met witte stippen geworden. Ik hoef alleen nog maar even de zoompjes erin te zetten en dan zijn we alweer klaar. Denk dat ik een leuke applicatie op de achterkant ga zetten en deze heb ik inmiddels weer besteld bij Stitch4U. Twijfel alleen of we voor roze of wit gaan, ik vind fuchsia in combinatie met donkerblauw namelijk ook errug leuk! Ik ga even kijken en dan beslis ik als ik de applicaties binnen heb.


Resultaat binnenkort op de foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen