maandag 12 oktober 2009

Woensdag 7 oktober 2009


En ja hoor, het is gelukt! Mijn Laguna is af! Het is gisteravond niet helemaal gelukt, maar vanavond wel, en ik ben megatrots!!! Wat issie geweldig geworden!

Mijn dochter is er in ieder geval weg van, maar het moet nog even wachten, want ze kan 'm pas eind van de maand aan, met haar verjaardag. Hopelijk gaat het lukken om zo lang nog te wachten :-)
De achterkant is ietsjes langer dan de voorkant. Dit is dan wel weer gelijk als ze de rok aan heeft, maar om nu continue de hele dag door aan haar rokje te friemelen, gaat mij te ver. Dus dat probleem van voor- en achterkant gaan we wel even oplossen door er een geweldige applicatie van Stitch4U op te zetten. Voorkeur heeft ze natuurlijk voor het vogeltje, maar die komt pas eind van de week online. Ik vrees dat we erop moeten wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen