maandag 12 oktober 2009

Zaterdag 10 oktober 2009

Zoals ik gisteren al zei, vandaag naar Up geweest! Het begin is zo lief, maar ook zo zielig... Bijna een traantje moeten weg pinken hoor! Of het is nou eenmaal mijn onstabiele emotionele stemming, hi hi! Daarna nog even de stad door en snel weer terug naar huis. 's Avonds broodjes kip shoarma gemaakt en begonnen met het uittekenen van de Redondo. Ik weet het ik weet het, er stond een blousje op het programma... Maar ik kon het niet laten om de Redondo alvast te knippen, die zit volgens mij ook zo in elkaar.
Kreeg nog een berichtje van Stitch4U dat de geweldige nieuwe applicaties online staan en ik ben dus reuze blij! Want een blousje is natuurlijk wel saai als er geen applicatie op zit, toch??
Nu zitten er roezels aan de V-hals, maar we hebben ook nog een achterkant en daar hoort ie toch echt te zitten hoor! Ook al dragen ze er nu een vestje of trui over, het is bij mij het idee dat....
Kan niet wachten tot ze binnen zijn!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen