zondag 18 oktober 2009

Zaterdag 17 oktober 2009




Vanochtend ben ik begonnen aan een sjaal voor de meiden. De wens was een Bambi, dus ik heb geweldige applicaties besteld bij Judith. Aangezien ik me 's morgens wat verveelde, ben ik even gaan zoeken en gaan proberen of ik uberhaupt wel een sjaal kon maken. Voor ik de applicaties van Judith erop zou zetten, ben ik dus even gaan testen. De meiden waren onder de indruk en het was natuurlijk flink kibbelen wie de sjaal ging krijgen. Ik schreef het al eerder, dat ik een bepaalde sjaal zo leuk vond maar dat die was uitverkocht. Nu heb ik er mijn eigen draai aan gegeven.


De jassen van de meiden zijn trouwens alletwee zwart, dus ze kleuren er geweldig bij.


Gelukkig waren de applicaties van Judith er en heb ik nog twee sjaals in elkaar zitten knutselen.
Van de drie heb ik er twee op de foto gezet. Morgen mogen ze ze om als we naar de marathon gaan. Het is toch altijd koud als je daar staat te wachten!

1 opmerking:

  1. Ze zullen het vast en zeker lekker warm gehad hebben, ze zijn prachtig Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen