maandag 12 oktober 2009

Zondag 11 oktober 2009

Het was vandaag zo'n druilerige zondag, dus tijd voor aktie. Aangezien het boven lijkt alsof er oorlog is uitgebroken tussen stofjes en mij, moest ik het echt opruimen voor ik weer iets kan maken. Dan heb je volgens mij meer rust.
Ik had nog twee schattige vitrinekastjes, maar die pasten er eigenlijk niet meer bij, dus stonden ze in het berghok. Ineens kwam ik op het idee dat daar stofjes in moesten, dus nu staan de beuken vitrinekastjes weer in de voornamelijk witte kamer, maar het staat super gezellig met al die stofjes. Uiteraard op kleur gesorteerd (ook weer een tic van mij!). Ik zal er deze dagen eens een foto van maken, want het ziet er zo gezellig uit! Ook alle doosjes met lintjes en applicaties door en dan kom je weer een hoop tegen. Ook weer een hoop ideetjes, want met die kou wil ik graag een sjaal maken voor de dames. Het lapje fleece is binnen, maar nu nog het daadwerkelijke project. Zo heb ik dus mijn Redondo liggen om te naaien, twee sjaals staan op het programma en dan nog het blousje. En tja, voor mezelf eigenlijk ook nog een leuk rokje maken.... Kortom, weer teveel bedacht, maar gewoon te weinig tijd.
Wellicht kan ik er deze week wat aan doen. Na de Laguna flow ben ik helemaal in mijn nopjes en lijkt het alsof alles steeds mooier en makkelijker wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen