zondag 18 oktober 2009

Zondag 18 oktober 2009

De marathon van Amsterdam! Niet mijn keus, maar wel van manlief. Hij was wat traag, maar het schijnt dat het laatste stuk dan ook verschrikkelijk was.
Liep hij vorig jaar in Amsterdam 2.51 over de hele maraton, in Rotterdam dit jaar werd het 2.50 en nu is het 2.48 geworden. Rotterdam loopt overigens volgens hem prettiger, dus ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat worden!!! Ik dacht trouwens dat hij 2.40 erover ging lopen, maar had het dus mis. Een halve marathon doet hij trouwens in 1.17. Pfff, dat wordt nog flink doortrainen voor mij!!!

Intussen heb ik mijn schema trouw gedaan en ren ik vrolijk door de wijk. Ipod op en gaan! Het gaat lekker, deze week dus 6 x 2 minuten hardlopen afgewisseld met 2 minuten wandelen en volgende week gaan we dus voor 5 x 3 minuten volgens mij..... Spannend!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen