dinsdag 17 november 2009

Dinsdag 17 november 2009


Vanaf vandaag zijn de decemberpostzegels te koop! Dit jaar gemaakt door mijn favoriete ontwerpers, de dames van Blond Amsterdam! Kregen we deze week al het boekje van de V&D met daarin een nieuw peper- en zoutstel van Blond, hebben we ook nog de postzegels met de bijpassende agenda en een stamppotboek bij Unox!

Ik moest vandaag aan het werk, dus mijn ouders zijn zo lief geweest om de agenda op te halen! Met de postzegels natuurlijk. Geweldig, nu hoef ik niet meer na te denken over mijn agenda voor volgend jaar! En kan ik beginnen met het schrijven van mijn kerstkaartjes... Top toch?! Het ziet er volgens mijn moeder allemaal super uit, dus ik ben benieuwd.

Rest mij alleen nog een loopje naar de V&D vandaag om het peper- en zoutstel te scoren en heb ik mijn schoonmoeder bereid gevonden naar de C1000 te gaan voor het Unox Stamppotboek met daarin ook Blond Amsterdam tekeningen..... Ik las al veel berichtjes dat het boekje al uitverkocht was, dus we wachten maar ongeduldig af....! Van Blond word ik altijd erg vrolijk en ik vind het ook allemaal nog redelijk betaalbaar. Even duimen dus maar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen