maandag 2 november 2009

Dinsdag 3 november 2009




En de koorts bij Aimee is nu ook weer iets gezakt, we zitten niet meer op de + 40 graden!!! Nog steeds erg verkouden, maar het gaat per dag nu een stukje beter. Gisteren was ze redelijk, vandaag gaat ze lekker! Nog maar niet naar school, dus ze blijft sowieso nog thuis. Als ze een dag geen koorts meer heeft, mag ze van mij de volgende dag pas gaan.

Overigens zag ik Twinkelbell haar sieraden goed heeft afgeprijsd!!! Dit zijn overigens erg leuke cadeautjes voor de kerst of voor 5 december! Het is allemaal erg mooi afgewerkt en ik heb deze paarse variant besteld! Joelle had voor haar verjaardag al een roze armbandje gekregen en dit staat zo leuk bij haar. Je kunt ook zelf aan de slag, want alle kralen zijn los te koop, maar dat gepriegel met kettelstiften en nietstiften is best tijdrovend en voor het geld hoef je het niet te laten want ze hebben een erg goede prijs/kwaliteit verhouding! Ik maak zelf vaak wat armbandjes op elastiek, maar dan krijg je het probleem dat ze het af gaat doen. Niet zo handig, want dan is ze het weer kwijt of ze leent het even uit (en weet vervolgens niet meer wie dat ook alweer was...), dus dit is voor haar ideaal. Ik ga zo nog even snuffelen, want er komen ook weer wat kinderfeestjes aan....

http://www.twinkelbell.nl/


1 opmerking:

  1. Fijn dat het weer wat beter gaat met Aimee,
    veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen