donderdag 5 november 2009

Donderdag 5 november 2009


Zei ik het gisteren al, ik ben gek op de Hema. Ik vind er altijd wat! Zo ook gisteravond, mijn mandje was zo volgeladen en nog wilde ik meer, meer, meer!!!

Mijn leukste aankoop gisteren was de witte bambi, die staat bij de kerst. Ik heb 'm zelf met wat glitters bewerkt en nu heeft ie een strik om met een glitterhartje. Het is een schatje nu! De meiden kunnen er niet vanaf blijven, maar ja, nadeel is dat ie wit is en dat is niet al te fijn. Met mijn witte bank kan ik leven, want die kun je wekelijks wassen, maar die bambi niet. Dus hij staat hier te pronken, erg lief.

Ga nu weer verder aan mijn scriptie. Het zijn de laatste lootjes.... Ik ben bijna klaar en volgens de afstudeerbegeleider is het een meesterwerkje aan het worden, dus dat is erg leuk!
We zitten al op de 8, dus ik ben erg trots!

Morgen mijn rommeldag in huis. Ik ga mijn administratie eens opruimen in de nieuwe multomappen (van de Hema!), dweilen, stofzuigen, bedden verschonen want de meiden hebben een nieuw dekbed (fuchsia met witte stippen van de H&M) en de douche schoonmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen