maandag 16 november 2009

Maandag 17 november 2009

Vandaag niet mijn dagje!! Ik ben echt weer toe aan het weekend, het is van dat saaie weer buiten en er liggen 191 mailtjes op mij te wachten :-( En dat terwijl ik liever thuis de boel even regel, want ik heb het gevoel dat mijn studeerkamer weer drastisch opgeruimd moet worden. Overigens heb ik dit gevoel wel wekelijks hoor, ha ha, want ik ben altijd aan het opruimen en weggooien :-)

Vanavond gaat dat ook niet lukken, want ik ga de laatste hand leggen aan de scriptie. Hij is goedgekeurd en moet nu woensdag in drievoud worden ingeleverd! Ik duik er nog even in om de laatste wijzigingen door te voeren. En om 'm nogmaals te gaan lezen....
Ik ben erg benieuwd maar ook erg opgelucht dat dit nu eindelijk bijna voorbij is! Het was zwaar om vier jaar in drie jaar te doen en daarnaast ook nog 4 dagen werken in de week en je gezin (en al die klusjes waar ik me maar altijd voor opgeef, maar eigenlijk geen tijd voor heb), maar dat vergeten we vast als het diploma er straks ligt!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen