maandag 2 november 2009

Maandag 2 november 2009

Het gaat gelukkig alweer ietsje beterder met Aimee. De koorts is weer gezakt, dus daar zijn we al blij mee. En geen enge stuipen tot nu toe, ondanks dat alles klaar ligt voor geval het wel gebeurt.
De meiden beginnen nu al zenuwachtig te worden, want we gaan bijna naar Disneyland Parijs! De dagen worden nu afgeteld, er worden al koffertjes gepakt en ook weer uitgepakt, want ze hebben weinig tijd om met al die spullen te gaan spelen als je daar in het park rond loopt. Nu maar hopen dat het weer een beetje gaat mee werken; als het maar droog is.

Bedenk me nu dat er nog wat mutsen moeten worden gemaakt. Ik weet van andere jaren dat het 's avonds best koud kan zijn met die parade, dus het prinsessenfleecedekentje zal ik ook maar inpakken. En natuurlijk hun lekkere warme sjaals!
We moeten nog even bekijken hoe het met Aimee gaat, maar ik ben alleen maar erg blij dat ze nu dit heeft en niet als we daar zijn! Dat zou pas zielig zijn. Ik hoop dat ze donderdag weer naar school kan gaan. Vandaag had ze nog een beetje een hangerige dag, telkens wat slapen en nog steeds overal pijn. Maar goed, vergeleken met vorige week is ze nu al een stuk kwieker en duren haar speelpauzes geen 10 minuten meer maar zit ze op het halve uur voor ze weer gaat liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen