dinsdag 17 november 2009

Woensdag 18 november 2009




Ik ben gek op het lezen van andere blogs, zo kom je altijd weer op nieuwe ideetjes of doe je nieuwe shopjes op en het is gewoon altijd gezellig om te zien wat anderen zoal doen.

Zozag ik pas de blog van Fiedelientje, volgens mij sinds gisteren ook een van mijn volgers, super! En dan ga je maar eens kijken in het winkeltje van Fiedelientje. Ik ben verliefd! Wat een geweldige spulletjes, helemaal in mijn stijl. Sterker nog, wie hier niet van houdt.... Of maak ik nu wel een erg bonte statement???
Ik ben vooral verliefd op het plakfolie, maar ben me nog aan het bedenken waar ik het voor ga gebruiken. Ik zou er een leuk tafeltje mee kunnen opleuken. Of plankjes in de kast misschien? Ik ben er nog niet uit, maar ze staan hoog, ontzettend hoog, op mijn verlanglijstje!
Nu nog het doel. Ik ga straks toch mijn huis even door om te zien welk meubeltje een make over kan gebruiken :-) Maar ook het Bambi lampje is helemaal top (ook een van mijn zwaktes, Bambi is zo schattig!!!)

Vanmiddag ga ik even een cadeautje kopen voor een collega en daarna even blanco rode, groene of roze kaartjes kopen voor mijn kerstkaartjes. Ik heb Laura, van Frutsel en Freubel, weer bereid gevonden om voor mij een kaartje te ontwerpen en die is weer helemaal super geworden! Nu heb ik ze vorig jaar allemaal laten printen, met het idee dat het een kaart zou gaan worden. Niets van dit alles, het werd een foto en ik was echt wel teleurgesteld, want ik wilde er op de achterkant iets op schrijven en op Kodak fotopapier (met dus overal het woord Kodak, in plaats van blanco) vind ik dat helemaal niet mooi! Dus ook dit jaar plak ik ze weer op een blanco kaartje, maar ga ik ze zelf hier even printen, ziet er bijna net zo mooi uit. Daarna mijn zou ik bijna zeggen, handelsmerk erop, dus een roosje of en strikje en dan pak ik ze allemaal in in cadeaupapier. Staat veel gezelliger dan een envelop! Vind ik zelf dan, hoewel je superleuke enveloppen ook hebt natuurlijk. Maar ik ben nou eenmaal ook verslingerd aan het leuk inpakken van cadeautjes en heb daarom een mega cadeaurol van Kadodesign aangeschaft, een tijdje terug. Volgens mij zit er zo'n 300 meter op dus tja, die moet toch maar eens worden opgemaakt, hihi......

Ik zie het al weer helemaal voor me, dus ga vanavond lekker aan de slag! Dan liggen ze vast maar klaar, toch?! Overigens ben ik dit jaar laat... Andere jaren zijn mijn kerstkaartjes voor halloween al geschreven.... Ik ben namelijk iemand die het liever gelijk doet, dan ligt het maar klaar. Hmmm, was ik zo ook maar met sommige projecten zoals het maken van de bosdiertjes van de Tilda boeken... Die staan al een half jaar op mijn lijstje, maar het patroontje ligt nog niet eens klaar...... Oeps!

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk dat je zo'n enthousiast stukje over Fiedelientje hebt geschreven!!! Ha, ha, ik was namelijk aan het kijken naar de nieuwe berichten en toen kwam ik mijn eigen plakfolie tegen. Ikzelf vind de plakfolie ook erg leuk, en de palkfolie en de bambi lampen zijn ook de twee beste verkochte artikelen. De plakfolie is ook erg leuk voor tegen de achterkant van een kapstokje, binnenkant dienblad enz. Hij wordt erg veel gebruikt om stoeltjes en commodes mee op te pimpen en ik had laats zelfs een klant die hem ging gebruiken voor in een poppenhuis.

    Ik heb een stukje over jouw berichtje op mijn blog geplaats met een linkje naar dit blog!

    Heel veel groetjes en bedankt!
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen