woensdag 4 november 2009

Woensdag 4 november 2009

Voor wie het nog niet wist, veel Hema vestigingen zijn vanavond open van 18.00-21.00 en hebben speciale aanbiedingen en 15% extra korting op bijna alles! Ik heb nog wat dikke panty's nodig, dus ik ga vanavond zeker die even halen en verder nog wat andere kleine dingen.
Ik vind de Hema echt een superwinkel. Koop er voor de meiden wel eens een truitje of vestje, voor mezelf kan ik soms ook nog wel eens slagen met shirtjes bijvoorbeeld en verder ben ik gek op de accessoires en de leuke woonspulletjes. Leuke kaarsjes, vazen, dienbladen, bakspulletjes, helemaal super! Ook vind ik de kinderspullen altijd erg gezellig en .... tja, eigenlijk vind ik daar altijd wel wat!!! Dus vanavond race ik even naar de Hema! 't Is toch altijd lekker, 15%, toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen