maandag 23 november 2009

Zaterdag 21 november 2009


Vandaag kreeg ik de nieuwe Bambini en daarin stond weer zo'n geweldige petticoat.

Te koop op de website van Bambini, van het merk Oopsy Daisy Baby. Ik vind deze fuchsia met stippen (hoe kan het ook anders!) super voor mijn meiden, ik weet alleen niet of ik ze er nog in ga krijgen. Joelle is inmiddels 7 jaar en ik vind haar in een spijkerrokje ook wel erg stoer! Aimee heeft een wat vervelender figuur (net zoals ik, met rondingen), dus die moet je denk ik die petticoat niet aan trekken, hoewel ze het zelf helemaal geweldig vindt! Om deze petticoats zelf te maken, daar zie ik niet zoveel heil in. Ik ben bang dat dat helemaal fout gaat, ha ha!

Vroeger droegen de meiden wel vaak petticoats (afgelopen zomer eigenlijk nog!) met daar overheen rokjes, die zo wijd vallen. Zagen er altijd uit als plaatjes, maar ineens was het model niet meer helemaal top, of het ging gewoon vervelend, dus wilde ik wilde wat meer iets stoers, omdat Joelle natuurlijk een jaartje ouder is geworden en al in groep 4 zit. Dat is vooral een nadeel, Joelle is namelijk de kleinste uit de klas, ze heeft groep 2 niet gedaan. Waar de andere meiden al gek zijn op de High School Musical en met mobieltjes lopen, zit Joelle nog vrolijk voor Bambi en Stitch. :-) Dus tja, dan maar stoere kleding, hoewel ik deze petticoat eigenlijk best wel stoer vindt. Geen idee alleen wat er op moet, hier zie zo'n hemdje, maar dat zal ik haar niet meer aan doen nu, hi hi. Eens even over nadenken, misschien kan ik er wel een leuk wikkelvestje op maken....... Of heeft iemand anders misschien een goed idee?????

Overigens zijn er nog meer leuke dingen te koop bij Bambini.....



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen