maandag 9 november 2009

Zondag 8 november 2009







Vandaag werd ik weer helemaal blij van een nieuwe ontdekking: http://www.helemaalblij.nl/

Hier verkopen ze zulke leuke dingen! Dekbedovertrekken, accessoires, Barbapapa, kussentjes, bordjes, prinsessenkroontjes, lampjes, meubeltjes... Ik werd helemaal hebberig! De kroontjes zijn geweldig voor mijn dochters, maar ook de lamp is en blijft een favoriet van mij. Ik heb 'm nog niet gekocht, omdat ik nog twijfel tussen deze lamp in de kamer van de meiden, of een kroonluchter met allemaal leuke kapjes, die je natuurlijk zelf weer kunt oppimpen. Ik ga er nog eens over nadenken...

Zoals jullie wellicht weten (of niet) heb ik een redelijke Bambi tic. Maar Bambi moet wel roze zijn! Dus tja, de Bambi van de Hema (in het wit) heeft nu die roze strik, maar hier vond ik ook bordjes met Bambi en zelfs een lamp! De lamp is helaas al uitverkocht, maar wel super!
Ook leuk als inspiratie, kijk maar eens naar de dekbedden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen