dinsdag 8 december 2009

Dinsdag 8 december 2009

He he, ik ben er weer! Ben de afgelopen tijd een hele tijd 'offline' geweest, maar ben weer terug! Met goed nieuws en met slecht nieuws... We beginnen maar met het slechte: ik zit sinds gisteren in de Ziektewet, vanwege een burn out. Ik baal er erg van, dat je van niets meer vrolijk wordt. Maar ja, het is even niet anders. Ik ga me weer tot dingen toe zetten, dan komt het vast weer goed. Ik heb een heerlijk slaapmiddel van de dokter gekregen en daar op heb ik de afgelopen dagen heerlijk gebivakkeerd. Je mag ze niet iedere dag nemen, want het werkt zo verslavend. Dus om de dag heb ik mezelf nu 'getrakteerd' en heb ik die nachten heerlijk geslapen, daar was ik aan toe!

Het leuke nieuws is dat ik mijn scriptie heb gehaald! Ik ben erg trots op het cijfer: een 9!!! Nog even en we gaan verdedigen. De eerste week van januari om precies te zijn. Erg spannend allemaal. Dus iedereen die heeft geduimd: BEDANKT! Het heeft echt geholpen!


We gaan ons nu klaar maken voor de kerst. Mijn computer staat weer aan en ik ga me weer lekker bezig houden met internet shoppen! :-) Tot morgen zeg ik dus maar! :-)

1 opmerking:

  1. hoi,

    hoop dat het je wat beter gaat, in ieder geval een goed 2010 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen