woensdag 6 januari 2010

Dinsdag 5 januari 2010

Vandaag, of volgens mij sinds gisteren, staat de nieuwe collectie van Juffrouw Juul weer online. Het is allemaal weer erg vrolijk geworden en voor mij weer helemaal inspirerend. Ik wil natuurlijk mijn eigen webwinkeltje gaan beginnen, maar dus niet in kinderkleding; dat laten we bij Miranda, want die is daar erg goed in. Ondanks dat ik het superleuk vind om iets te maken voor de meiden, ga ik voor de accessoires, dus kussentjes, dekbedjes, wieglakentjes, kasthangers en wie wat wat nog meer. Ik wil alles een beetje gaan houden in de stijl van Lief, dus lekker vrolijk! Heb net wat dingen besteld van vrolijke stofjes dus we kunnen bijna aan de slag!

Ben nu druk aan het nadenken over een naam. Dat is nog best moeilijk! Want wat klinkt nou leuk!? Iets om nog even over na te denken. In ieder geval is de voorpret al erg leuk!

1 opmerking:

  1. Leuk je eigen winkeltje, veel succes ermee. Zal je vast veel vreugde geven.

    BeantwoordenVerwijderen